Vragen? Bel ons op...+31 (0)85 - 401 6226

Welkom bij Feestding.nl - De shop voor je carnavalskleding

onze vermelding op www.keurmerk.info

Voorwaarden retourneren
 

Is het kostuum te groot/klein of ben je er niet tevreden over?

Als je het artikel wilt ruilen voor een andere maat of product, bestel deze dan simpelweg opniuew op http://www.feestding.nl. Je hebt de juiste maat dan het snelst in huis.

Het artikel dat je wilt terugsturen dient indien redelijkerwijs mogelijk compleet en netjes in onbeschadigde verpakking te zitten inclusief aanhechtingskaart. Deze aanhechtingskaart is gemakkelijk los te maken van het artikel, dus passen is geen probleem. Je kunt voor het retourneren gewoon de doos gebruiken die je van ons hebt ontvangen. Stuur de factuur (of een kopie) mee, anders kunnen we de afzender niet achterhalen! We verzoeken je vrijblijvend om op de factuur de reden voor het retourneren te vermelden (niet verplicht).

Stuur de producten terug naar:

  • Retouren Feestding.nl
    Dr. Nolenslaan 2
    6136GN Sittard 

Download hier ons herroepingsformulier

 

Zodra we de producten in goede orde hebben ontvangen, storten we het volledige aankoopbedrag terug (inclusief verzendkosten voor de heenzending). Je ontvangt hiervan bevestiging per e-mail. Het bedrag wordt binnen 14 dagen op je rekening bijgeschreven. De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed, zo houden wij de verzendkosten betaalbaar. 

Let op: Pruiken, snorren, baarden en andere soorten beharing die uit de verpakking zijn gehaald mogen vanwege hygienische redenen niet worden geruild of geretourneerd.

 

Retourneren vanuit andere landen dan Nederland

Vanuit het buitenland is het mogelijk om goederen retour te sturen. Neemt u daarvoor contact op met onze klantenservice.

 

Feestding.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Feestding.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Feestding.nl de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’

 

Status geretourneerd artikel

Hoe weet ik dat mijn pakket wat ik retour heb gestuurd goed is ontvangen?
Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, ontvangt u een e-mail ter bevestiging met het onderwerp ‘Status van uw retourzending’.


Krijg ik automatisch een vervangend artikel als ik mijn artikel retourneer?

Wanneer u een artikel retour stuurt, ontvangt u geen vervangend artikel. U kunt zelf op onze website het artikel opnieuw bestellen.


Hoe lang duurt het voordat een artikel retour is verwerkt?
Houdt u er rekening mee dat het retour verwerken van een artikel 14 werkdagen kan duren. U ontvangt een e-mail met het onderwerp ‘Status van uw retourzending’ zodra uw retour is verwerkt. Als u de bestelling heeft betaald, is het afhankelijk van de betaalmethode wanneer het bedrag teruggestort wordt. Uiteraard vervalt de betalingsverplichting als u nog niet heeft betaald na de verwerking van de retour.


Ik heb 10 dagen geleden een artikel retour gestuurd, maar nog geen bericht ontvangen dat het goed is verwerkt?
Neemt u in dit geval contact op met onze klantenservice. Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kunt u nakijken of u aan alle voorwaarden voldoet.