Vragen? Bel ons op...+31 (0)85 - 401 6226

Welkom bij Feestding.nl - De shop voor je carnavalskleding

onze vermelding op www.keurmerk.info

Verzending

Ook wij van Feestding.nl weten hoe leuk het is om je bestelde spullen zo snel mogelijk in huis te hebben. Daarom streven wij erna als je voor 15:00uur besteld, je bestelling diezelfde dag nog aan te bieden bij PostNL.

Bezorging van een bestelling

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door Postnl. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL paketten van maandag tot en met zaterdag.Ook als u bij uw bestelling zelf een andere bezorgdatum gekozen heeft gelden dezelfde wijzen van verzending.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?
Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden.


Levertijden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt in uw account en klikt op ‘Bekijk al mijn bestellingen’, vindt u een overzicht van uw bestellingen van de afgelopen 6 maanden.

 

Nadat uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst verandert de status in uw account naar ‘Verzonden’. Onder het kopje ‘Verzending’ ziet u de datum waarop wij het artikel hebben overgedragen aan de bezorgdienst. 

 

Wat zijn de levertijden van feestding.nl?

Wij streven ernaar om uw bestelling diezelfde dag nog bij PostNl aan te bieden. Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat uw bestelling de status‘Verzonden’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen. Tijdens en de weken voor de feestdagen is er extra drukte op de site en moet u rekening houden met een latere levering.
Bij alle artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland en België de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 15:00 uur. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Wij nemen hierover contact met u op.


Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?
Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden onderstaande levertijden als indicatie. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd, omdat alle artikelen voor zover mogelijk in één keer worden verzonden. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.


Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen?
In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.
Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.
Als uw bestelling onverhoopt vertraagd is, dan wordt u daarover door ons geïnformeerd.


De levertijd van mijn bestelling is verstreken, terwijl de status bij mijn bestelling op ‘verzonden’ staat.
Het kan voorkomen dat een bestelling niet is verzonden ondanks dat de status op ‘verzonden’ staat. Uw bestelling is dan mogelijk verloren gegaan tijdens de verzending. Mocht u 3 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
We zullen alleen contact met u opnemen als de bestelling vertraagd is en dus nog open staat. Indien de bestelling verzonden is maar vertraagd is door PostNL of UPS zal feestding.nl geen contact opnemen.

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?
De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 50,- of meer bedraagt, is binnen Nederland Gratis en in België en Duitsland €13.75.
Zover het mogelijk is, verzenden wij een bestelling met meerdere artikelen in 1 x. Dit is het maximale bedrag voor afleveradressen in Nederland en België. Ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Wanneer u de hele bestelling terugstuurt, ontvangt de eventueel betaalde verzendkosten terug.

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
Voor het buitenland gelden de onderstaande verzendkosten.
 

Belgie €13,75
Duitsland €13.75
 

Buiten de EU worden eventuele invoer- of douanerechten berekend op het moment dat de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Als u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.